مسابقات دوو میدانی  نابینایان و کم بینایان کشور 

آذربايجان غربی بر سکوی قهرمانی ایستاد 



آذربایجان غربی قهرمان مسابقات دوو میدانی نابینایان کشور شد. 
 
به گزارش صبح ساحل، نوزدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی بانوان نابینا و کم بینای کشور تحت عنوان جام شهدای ورزشکار با قهرمانی آذربايجان غربی به پایان رسید.
سرپرست فنی نوزدهمین دوره  مسابقات نابینایان و کم بینایان کشور گفت: این رقابت‌ها در یک روز در ورزشگاه خلیج فارس بندرعاس با حضور ۱۷ استان برگزارشد که با قهرمانی آذربایجان غربی با ۲۶ امتیاز به پایان رسید.
وی بیان داشت: استان اصفهان با ۲۴ امتیاز مقام دوم و زنجان با ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. کرمان با ۱۰ امتیاز چهارم و تیم های هرمزگان و تهران با ۹ امتیاز پنجم و ششم شدند.
هادی زاده اظهار داشت: امتیاز این رقابت‌ها علاوه بر قرار گرفتن در رنکینگ جهانی، ثبت رکورد و انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی بود.
وی نفرات برتر در مواد مختلف در مسابقات دومیدانی نابینایان و کم بینایان بانوان کشور را درماده  ۱۰۰ متر کلاس ۱۱ راضیه حسن زاده  از آذربایجان غربی ،  در ماده ۲۰۰ متر کلاس ۱۲ سیده مریم حسینی از زنجان ، در ماده ۴۰۰متر کلاس ۱۱ فاطمه زینیوند از ایلام ، در ماده ۱۵۰۰ متر کلاس ۱۱ شیرین معصومی از آذربایجان شرقی ، در پرتاب وزنه کلاس ۱۱  هاجر تکتاز از تهران ، در پرتاب دیسک کلاس ۱۱ مینا سلطان پژوه از اصفهان و در پرتاب نیزه کلاس ۱۳ /۱۲ زینب ابولی از هرمزگان  معرفی کرد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها